پیام تسلیت مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسب شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با انتشار پیامی، شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها به مناسب شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه

 به گزارش روابط عمومی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، در این پیام آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

شهادت جانسوز خادم الرضا علیه السلام، شهید جمهور، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه)، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، دکتر حسین امیرعبدالهیان وزیر مجاهد و انقلابی امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حوزه­‌های علمیه، جامعه دانشگاهی کشور و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم.
ایشان نمونۀ بارزی از مسئولان متعهد و مخلص انقلابی بودند که پاداش خدمت به ملت شریف ایران را به شیوه‌ه­ای غبطه­‌برانگیز از حضرت باری‌تعالی دریافت کردند. آیت الله رئیسی با شهادت خود ثمربخشی و حقانیت آموزه­‌های مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در حوزه کلان مدیریت کشوری را به شیواترین طریق به منصه ظهور گذاشت و با یک مشی خستگی ناپذیر در عرصه­ فعالیت‌­های علمی-فناوری و ایجاد ارتباطات موثر با دانشگاهیان، نخبگان و اساتید جهان اسلام در مقیاس بین المللی و به ویژه کشورهای اسلامی، مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام و جبهه مقاومت گردید‌.
بی‌­تردید میراث خدمات جهادی و تلاش‌های سترگ این شهدای گرانقدر بر تارک جمهوری اسلامی ایران خواهد درخشید و خاطرات ارزشمند مجاهدت‌­های ایشان در اذهان و قلوب مردم قدرشناس ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.

 
کریم نجفی برزگر
دبیرکل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها