برگزاری نشست هم‌اندیشی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی با موضوع اقدام بین‌المللی در مسئله غزه

نشست هم‌اندیشی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی با موضوع اقدام بین‌المللی در مسئله غزه با حضور دبیرکل مجمع اساتید، رئیس بسیج اساتید تهران بزرگ، رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و نماینده ایران در دیوان دادگستری لاهه و برخی دیگر از اساتید دانشگاه‌ برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی با موضوع اقدام بین‌المللی در مسئله غزه

به گزارش روابط عمومی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، نشست هم‌اندیشی این مجمع با موضوع «اقدام بین‌المللی در مسئله غزه» با حضور دکتر کریم نجفی برزگر دبیرکل مجمع اساتید، دکتر محمود احمدی معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و دکتر حمیدرضا نیکبخت نماینده ایران در دیوان دادگستری لاهه و برخی دیگر از اساتید دانشگاه‌ برگزار شد.
در این نشست بر برگزاری یک همایش بین‌المللی حقوقی با حضور حقوق‌دانان کشورهای اسلامی و با کمک ظرفیت نهادهای حاکمیتی نظیر بخش‌های حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، قوه قضاییه و ... تأکید شد. برگزاری یک دادگاه نمادین بین­‌المللی در راستای محکوم‌کردن رژیم صهیونیستی و تشکیل مجمع مؤسس، شورای اجرایی، تعیین دادستان و در نهایت تهیه دادخواست علیه رژیم صهیونیستی و صدور حکم کیفری و ابلاغ به این رژیم از دیگر تصمیمات این جلسه بود.