نشست مشترک مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی

نشست مشترک و صمیمی مسئولان مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

نشست مشترک مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، نشست مشترک و صمیمی مسئولان این مجمع و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در محل بعثه مقام معظم رهبری سازمان حج و زیارت برگزار شد. در این نشست که دکتر کریم نجفی برزگر، دبیرکل مجمع اساتید، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین، دکتر محمدرضا ابن‌الدین، جانشین سازمان بسیج اساتید کشور و دیگر مسئولین حضور داشتند، درباره همکاری و هماهنگی بیشتر میان مجمع و ستاد اربعین گفتگو انجام گرفت.
همچنین، سومین همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» موضوع دیگری بود که پیرامون آن گفتگو شد که قرار است که این همایش در اسفند سال جاری در کشور عراق برگزار شود.
در پایان این نشست، دکتر نجفی، دبیرکل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با اعطای تقدیرنامه و هدایا از اهتمام و مساعی اعضای ستاد اربعین در برگزاری باشکوه همایش‌ها و نشست‌های علمی این مجمع در ایام اربعین حسینی سال 1445 در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی سپاس‌گذاری و قدردانی کرد.