انتشار کتاب هتک حرمت بیت‌المقدس: تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها کتاب «هتک حرمت بیت‌المقدس: تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» (Desecrating Jerusalem: The Destruction, Desecration and Usurpation of Muslim and Christian Holy Places in Al-Quds) را به مناسبت روز جهانی قدس در 168 صفحه و به زبان انگلیسی منتشر کرد.

انتشار کتاب هتک حرمت بیت‌المقدس: تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف

به گزارش روابط عمومی مجمع بین­‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه­‌ها، کتاب مذکور که به همت دکتر عیسی نخله تهیه و توسط دکتر غلام حبیب ویرایش شده است، تخریب سیستماتیک و نظام­‌مند اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان توسط صهیونیست­‌ها را روایت کرده است.
همچنین تلاش­‌های سازمان­‌های اسلامی و مسیحی، سازمان­‌های مردم­‌نهاد بین­‌المللی و تلاش­‌های ناکام سازمان ملل در جلوگیری از هتک حرمت و تخریب اماکن مذکور به صورت مفصل در این کتاب توضیح داده شده است.
از زمان تولد نامشروع رژیم صهیونیستی، باندهای تروریستی-صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آن‌ها نه تنها به تخریب سازمان‌یافته اماکن مقدس پرداخته‌اند، بلکه به جنگ روانی علیه جوامع بومی مسلمان و مسیحی ساکن در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین اقدام کرده­‌اند.
در نتیجه­‌ی اقدمات و رفتارهای سبوعانه­‌ی رژیم صهیونیستی طی دهه­‌ها و سال­‌های گذشته، صدها مسجد و کلیسا بمباران و یا با مواد منفجره منهدم شدند و در نهایت توسط بولدروزها از بین رفتند. علاوه بر آن، اماکن مقدس مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت شدند و سپس توسط صهیونیست­‌ها تسخیر و به معابد یهودی یا اماکن تجاری تبدیل شدند.
فایل کتاب «هتک حرمت بیت‌المقدس: تخریب، هتک حرمت و غصب اماکن مقدس مسلمانان و مسیحیان در قدس شریف» (Desecrating Jerusalem: The Destruction, Desecration and Usurpation of Muslim and Christian Holy Places in Al-Quds) که توسط مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها منتشر شده است از طریق لینک ذیل قابل دریافت می‌باشد:


دانلود فایل