بيانيه مجمع بين المللى اساتيد مسلمان دانشگاه ها درباره جنايت داعش در دانشگاه كابل

خبر غم انگیز شهادت جمعی از دانشجویان حقوق، اساتید و کارمندان دانشکده حقوق دانشگاه کابل توسط داعش، این مولود خبیث جهل مقدس و ولیده استکبار جهانی، دل آزادگان جهان و مردم مظلوم افغانستان را به درد آورد.

بيانيه مجمع بين المللى اساتيد مسلمان دانشگاه ها درباره جنايت داعش در دانشگاه كابل

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر غم انگیز شهادت جمعی از دانشجویان حقوق اساتید و کارمندان دانشکده حقوق دانشگاه کابل توسط داعش این مولود خبیث جهل مقدس و ولیده استکبار جهانی، دل آزادگان جهان و مردم مظلوم افغانستان را به درد آورد. بی‌شک اندیشه افراطی آلوده به جهل مقدس در سایه حمایت‌های سرویس های خبیث صهیونیسم و آمریکایی با دلارهای نفتی شیوخ ذلیل کشورهای عربی منطقه بار دیگر از آستین داعش به درآمد و مظلومانه خون جوانان دانشجویان و اساتید را که در حال تحصیل و مبارزه با جهل، افراط و تفریط تکفیری بودند در ایام ولادت پیامبر رحمةللعالمین بر زمین جاری ساخت.
مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه این مصیبت بزرگ را به ملت غیور ، دانشگاهیان ، دانشجویان اساتید، و حقوقدانان تسلیت گفته و با خانواده های داغدیده گان و شهدای این حادثه تروریستی در داخل و خارج کشور افغانستان خصوصاً دانشجویان کشور عزیزمان ایران ابراز همدردی می نماید.
باشد که با خروج کامل نیروهای اشغالگر و متجاوز آمریکا از منطقه و کشور افغانستان و سپردن امنیت به دست فرزندان ملت افغانستان به دیگربار شاهده چنین فجایعی این نباشیم.

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها