بیانیه مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در آستانه چهل و دومین یوم الله 22 بهمن

امروز انقلاب شکوهمند اسلامی با گذشت ۴۲ سال از تولد خود، همچنان کانون نور و مظهر مقاومت در جهان است، و چه بسا نسبت به دیروز خود رساتر و مؤثرتر، راه را نشان می‌دهد و ملت‌های در بند استکبار و ظلم را به رهاشدن و آزادگی فرا می‌خواند.

بیانیه مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در آستانه چهل و دومین یوم الله 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

 
بسمه تعالی
 
گرامی می‌داریم یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره‌الشریف)، گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای کوران تحولات معطوف به  انقلاب اسلامی ، گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای ترور در سالیان  متوالی، گرامی می‌داریم یاد شهدای مدافع حرم و سید شهدای مقاومت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و گرامی می‌داریم یاد و خاطر شهدای علم، فناوری و پیشرفت، شهیدان رضایی‌نژاد، علی‌محمدی، احمدی روشن و محسن فخری‌زاده و درود و سلام می‌فرستیم به آزادگان، جانبازان و همه دل‌بستگان به اسلام ناب محمدی.  
امروز انقلاب شکوهمند اسلامی با گذشت ۴۲ سال از تولد خود، همچنان کانون نور و مظهر مقاومت در جهان است، و چه بسا نسبت به دیروز خود رساتر و مؤثرتر، راه را نشان می‌دهد و ملت‌های در بند استکبار و ظلم را به رهاشدن و آزادگی فرا می‌خواند.
فکر و عمل انقلابی همچنان زنده و مورد مطالبه است و اثر این فکر و عمل، امروز تا پشت مرزهای دشمن طنین‌انداز گشته است، سرزمین‌های زیادی چون فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه، نیجریه، کشمیر و بحرین در پرتوی این تحول انقلابی به درخشندگی و مقاومت فعال رسیده‌اند و جبهه کفر و استکبار را به تبعیت از این رویداد بزرگ به چالش کشانده‌اند.
مقاومت ملت ایران در بیش از 4 دهه مداوم، به یک فرهنگ و الگوی ارزشمند جهانی تبدیل شده است که نه تنها در منطقه، بلکه در اقصی نقاط جهان، بیداری را ندا، و استقلال ملت‌ها را  در رهایی از وابستگی به این و آن نوید می‌دهد. 
در ورود به قرن پانزدهم شمسی و در بلندایی از اقتدار، گام دوم انقلاب اسلامی را با سرمایه‌هایی چون مدد الهی و الطاف حضرت ولی عصر (عج)، ولی فقیه عادل و رهبری حکیم اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی)،صبر و صبوری مثال زدنی ملت شریف ایران و مستضعفین عالم و با همت ویژه نیروی جوان پرتلاش برخواهیم داشت و با نقش‌آفرینی کارا و موثر، در امتداد انقلاب اسلامی حرکت علمی و جهادی خود را  به سوی تمدن نوین اسلامی استمرار بخشیده بلکه به حول و قوه الهی، سربازی خود را در زمینه‌سازی حکومت عدل الهی و دولت کریمه حضرت امام مهدی (ارواحنافداه) محقق نماییم.
عینیت‌بخشی به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی با برگزاری نزدیک به  40 دوره انتخابات مستقل در 42 سال گذشته فارغ از همه هیاهوهای جهانی، دو اصل و نگین گران‌بهایی است که جان‌های بسیار، در شکوفایی و تنومندترشدن آن فدا گشته است. قطعا پاسداری از این مهم نیازمند بصیرت‌افزایی و افزایش هم و غم مسئولان اجرایی کشور در هر سه قوه در برطرف‌ساختن مسائل جاری و بالأخص مشکلات اقتصادی و معیشتی است.    
مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با طیف وسیعی از اعضای نخبگانی خود در سراسر جهان، با فرض‌دانستن پایان‌ناپذیری عناد دشمنان دین و میهن، ضمن پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حقانیت صراط تبیین‌شده از سوی امامین انقلاب اسلامی، توفیق و رستگاری همگان را در تبعیت از خورشید ولایت و چراغ راه دانستن هدایت‌های داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌داند.
               
                                                                                        والسلام علی من اتبع الهدی