برگزاری نخستین همایش هم اندیشی اساتید فرهیخته داخلی

اولین همایش هم اندیشی اساتید فرهیخته داخلی با هدف گفتگو و تبادل آرا به منظور تشکیل شبکه اساتید داخی و خارجی در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 در دانشکده مطالعات جهان برگزار شد. در این همایش که به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها برگزار شد، اساتیدی از دانشگاه های متعدد تهران مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس و دانشگاه شریف حضور داشتند.

برگزاری نخستین همایش هم اندیشی اساتید فرهیخته داخلی

اولین همایش هم اندیشی اساتید فرهیخته داخلی با هدف گفتگو و تبادل آرا به منظور تشکیل شبکه اساتید داخی و خارجی در روز پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 در دانشکده مطالعات جهان برگزار شد.
در این همایش که به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها برگزار شد، اساتیدی از دانشگاه های متعدد تهران مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس و دانشگاه شریف حضور داشتند.
دکتر فواد ایزدی به عنوان رئیس همایش ضمن تشکر از اساتید برای حضور در جلسه و تبریک روز معلم هدف از تشکیل مجمع و گامهای آتی آن را تشریح کرد. وی در این زمینه گفت : هدف این جلسه معرفی مجمع و همچنین هم‌اندیشی در باب اهداف آن است.  این استاد دانشگاه تهران در ادامه اظهار امیدواری کرد که مجمع مکانی برای ارتباط و همفکری اساتید مسلمان در ایران و جهان باشد.
دکتر شمس الدینی نیز در ادامه تاکید کرد که مجمع فضایی را فراهم می‌کند تا اساتید به صورت یک شبکه با هم در ارتباط باشند.
وی افزود : این مجمع باعث هم‌افزایی میان اساتید مسلمان و انقلابی می‌شود.
در ادامه سایر اساتیدی که در جلسه حضور داشتند درباره اهداف مجمع و اقدامات آتی  به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همایش هم­اندیشی اساتید فرهیخته دانشگاهی تا اذان ظهر ادامه داشت و پس از آن اقامه نماز و پذیرایی از حاضران انجام شد.